NEGA FRANCHAYZING?

Franchayzing biznes modeli iham franchayzer ham franchayzilar uchun katta afzalliklarni taqdim etadi.

AFZALLIKLARI

FRANSHIZA SOTIB OLISH (AFZALLIKLARI)

  • Tasdiqlangan biznes modeli
  • Brend tan olinishi
  • Biznesni boshlashda kamroq xavf
  • Biznes tizimlashtirilgan (standartlar, ko’rsatmalar, protseduralar va boshqalar.)
  • Mahsulot sotuvchilari/xizmat yetkazib beruvchilaridan yaxshiroq xarid narxlari
  • Bankrotlik ehtimolining pastligi
  • Biznesni muvaffaqiyatli boshlash uchun dastlabki yordam (shu jumladan marketing yordami)
  • Biznesni muvaffaqiyatli boshqarish uchun muntazam yordam (shu jumladan marketing yordami)
  • Biznesni muvaffaqiyatli boshlash uchun dastlabki tayyorgarlik
  • Biznesni muvaffaqiyatli boshqarish uchun muntazam treninglar
  • Tajribadan foydalaning (odatiy xatolardan qochish uchun)
  • Franchayzing tarmog’ida tajriba almashish

AFZALLIKLARI

BIZNESINGIZ FRANSHIZASINI

  • O’sish tezligi – O’z franchayzilarining vaqti va sa’y-harakatlaridan foydalangan holda,Siz xodimlarni qo’shmasdan tezroq o’sishingiz mumkin. Franchayzing tarmog’ini tezroq ochish imkoningiz bor, bu esa raqobatchilar o’rtasida kontseptsiyangizni oldinga olib chiqishga yordam beradi.
  • Xalqaro kengayish – Xalqaro kengayish osonroq, tezroq va mahalliy hamkor ishtirok etganidan beri kamroq xavf tug’diradi. Franchayzing juda tez kengayishni ta’minlaydi va yangi bozorlarga kirishga yordam beradi
  • Brend yaratish – Brend mashhurligi yangi filiallar ochilishi bilan o’sib boradi. Qanchalik ko’p filiallar bo’lsa, brend mashhurligi shunchalik kengayadi.
  • Kapital – Franchayzi o’z kapitalidan foydalanganligi sababli,siz bo’limlarga deyarli hech qanday sarmoya qilmaysiz.
  • Investitsiyalar rentabelligit – past investitsiyalar tufayli ROI sezilarli darajada yuqori bo’ladi.
  • Doimiy daromad oqimi – – reklama, ilmiy-tadqiqot va boshqalar uchun pul oqimini yaxshilaydi.
  • Yuqori motivatsiyalangan menejment – Franchayzing kompaniyaga alohida bo’linmalarni o’zinikidek ko’radigan yuqori motivatsiyali boshqaruvni taqdim etishi mumkin, chunki ular foydadan manfaatdor.
  • Tejamkor tuzilma – siz tashkilotni qo’shimcha xarajatlar qo’shmasdan rivojlantirishingiz mumkin.
  • Uzoq muddatli munosabatlar – siz o’z franchayzilaringizniuzoq muddatli o’qitishga sarmoya kiritishingiz lozim, chunki ular qisqa muddatda ketishlari dargumon.
  • Kundalik operatsiyalardagi ishtiroki kamayishi – Franchayzer sifatida sizning asosiy vazifangiz franchayzining yuqori darajadagi ishlashi, shunda sizning kundalik boshqaruvingizdagi ishtirokingiz doirasini qisqaradi.
  • Xarid qilish uchun yaxshiroq shartlar – Birgalikda xarid qilish orqali etkazib beruvchilardan yaxshiroq xarid qilish shartlarini olish mumkin
  • Bo’limlar ishlashi – Bo’limlar odatda yaxshiroq boshqariladi, bu shundan dalolat beradiki, franchayzing do’konlari savdo hajmi bo’yicha odatda kompaniyaga tegishli do’konlardan ustun turadi.
  • Xavflarni kamaytirish – bo’limlarga sarmoya kiritilmagan holda, xavf sezilarli darajada kamayadi. Franchayzi barcha ishga olish, ijara va bo’lim ochish xarajatlari uchun javobgar bo’lib, xavfni kamaytiradi.
  • Sifatni nazorat qilish – franchayzilar odatda o’z bo’limlarini bo’lim menejerlariga qaraganda yaxshiroq operatsion shaklda ushlab turadilar va hamjamiyatning bir qismi sifatida ushbu bo’limlarni mahalliy darajada targ’ib qilish yaxshiroq.
  • Reklama – franchayzer so’roviga ko’ra, franchayzilar umumiy reklama va reklama fondiga hissa qo’shadilar. Ushbu jamg’arma franchayzer rahbarligida brendni targ’ib qilish uchun ishlatiladi.

FRANCHAYZING TESTIDAN O'TING VA FRANSHIZA SOTIB OLISHGA TAYYORLIGINGIZNI BILIB OLING!

TESTNI BOSHLASH